Waarom Midas kiezen?

U zoekt dé specialist in het onderhoud en de herstelling van de meeste automerken? Dan bent u bij Midas aan het goede adres!

  • ONKLOPBARE PRIJS-KWALITEITSVERHOUDING
  • GEEN VERRASSINGEN
  • MET OF ZONDER AFSPRAAK

HET MIDAS-ENGAGEMENT

Voor ons komt u als klant op de eerste plaats. Maar evengoed willen wij als professionals uw nummer één zijn. Daar streven we naar door mechaniek en kwaliteit te laten primeren. Als vaklui maken we er een punt van dat een goed onderhouden en perfect afgestelde wagen u niet te veel hoeft te kosten. Zo bieden we u met ons Merk-Onderhoud een scherpgeprijsd alternatief voor het onderhoud bij een merkgarage, mét behoud van uw merkgarantie.

Hoe we precies werken, dat tonen we u:

  • in onze open garages,
  • met preventieve controles en een duidelijk bestek vooraf,
  • met een gratis diagnose en een nauwkeurig ingevuld diagnoseformulier tijdens het onderhoud
  • en een factuur die overeen stemt met het bestek.

Alle nodige garanties en advies krijgt u er bovenop. Dat behoedt u voor latere, dure herstellingen.
Kom met uw wagen naar één van de 40 Midas-garages in België en geniet van onze snelle en kwaliteitsvolle service. Met of zonder afspraak.

4 REDENEN OM VOOR MIDAS TE KIEZEN

  • ONKLOPBARE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING

    ONKLOPBARE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING

    Bij Midas hoeft u zich geen zorgen te maken over de prijs en de kwaliteit van het onderhoud van uw wagen. Want daarover waken is deel van ons vak.
    Midas werkt met kwaliteitsonderdelen van gerenommeerde leveranciers. Die zijn even degelijk als originele merkonderdelen, maar vaak een stuk goedkoper. En om u die tegen de beste prijs aan te kunnen bieden, maken we geen overbodige kosten. We werken in sobere, maar goed uitgeruste garages. En we maken tegelijk gebruik van de aankoopkracht en de innovaties van de grote Midas-groep. Daar kan niemand tegenop.

  • GEEN VERRASSINGEN

    Bij elk bezoek krijgt u een gratis diagnose (via visuele controle) en bestek. Laat u het onderhoud of de herstelling uitvoeren, dan is uw eindfactuur gelijk aan de offerte. En indien we tijdens het onderhoud nog een bijkomend probleem vaststellen, dan vragen we u eerst om uw akkoord. Geen onaangename verrassingen dus.

    GEEN VERRASSINGEN
  • Met of zonder afspraak

    Met of zonder afspraak

    Rij binnen bij een Midas-garage in uw buurt wanneer het u past. Een afspraak hoeft niet, maar kan zeker. Bel de Midas-garage in uw buurt.

  • Persoonlijke service maakt het verschil

    Midas kiest altijd voor een persoonlijke aanpak. Uw vertrouwde Midas-garagist zal u zelf altijd te woord staan en luisteren naar uw vragen en opmerkingen. Zodat we u steeds een uitstekende service kunnen bieden.

    Persoonlijke service maakt het verschil

Wat zeggen onze klanten?

"Je hoeft vooraf geen afspraken te maken. Je komt gewoon wanneer het je past. Dat is voor mij heel gemakkelijk"

Kevin Vlaeminck

Blijf op de hoogte van alle Midas-seizoensaanbiedingen en promoties op maat van uw wagen. Schrijf u in op de Midas-nieuwsbrief.

Vraag advies aan een Midas vakman in uw buurt
pix