Midas SINT-DENIJS-WESTREM

4.2
(*)(*)(*)(*)( )
100 avis des clients sur ce centre :
Prendre RDVFaire un devis
Jeudi

08:00 - 18:30

Vendredi

08:00 - 18:30

Samedi

09:00 - 17:00

Dimanche

Fermé

Lundi

08:00 - 18:30

Mardi

08:00 - 18:30

Mercredi

08:00 - 18:30

Services dans ce centre

Vélo électrique
Véhicule de courtoisie

Prestations dans ce centre

Bilan sécurité
Climatisation
Courroie de distribution
Transmission et embrayage
Révision
Diagnostic par mail
Signature éléctronique

Une équipe à votre disposition

Simona
Responsable du centre Midas SINT-DENIJS-WESTREM
Bienvenue chez Midas, votre spécialiste de l'entretien et de la réparation multi-marques. Vous êtes au coeur de nos préoccupations. Quant à nous, en notre qualité de professionnels, nous voulons absolument être votre numéro 1. C'est la raison pour laquelle nous accordons une telle importance à la mécanique et à la qualité. En tant que spécialistes, nous mettons un point d'honneur à réaliser l'entretien d'une voiture à un prix raisonnable. Ainsi, avec notre Entretien Constructeur, nous vous proposons une alternative financièrement attrayante par rapport à un même entretien effectué chez un concessionnaire de réseau officiel. Et ce, avec maintien de la garantie constructeur. Notre méthode de travail ? Nous n'avons pas de secret pour vous : Les portes de nos ateliers vous sont ouvertes. Nous travaillons avec des contrôles préventifs et un devis clair, précis et gratuit. Vous bénéficiez d'un diagnostic visuel ou approfondi. Vous recevez une facture dont le montant correspond exactement au devis de départ. Nous vous offrons toutes les garanties nécessaires ainsi que nos conseils de spécialistes. Cela vous permet d'éviter plus tard de coûteuses réparations. Passez nous voir, ou prenez rendez-vous et profitez d'un service rapide et de qualité.
shop-teampicturestore-picture

Les avis des clients de ce centre

4.2
/5
(*)(*)(*)(*)( )

Avis clients authentiques

Les avis proviennent de clients qui ont réalisé une transaction avec MIDAS et sont collectés par un prestataire indépendant et transparent.

Via sms bericht van Midas Sint-Denijs Westrem was mij 15% korting beloofd voor alle prestaties. Uit nazicht op mijn factuur blijkt dat 15% korting werd gegeven op het grootste bedrag 'merkonderhoud', maar niet op enkele kleine prestaties zoals regelen lichten en wisselen wielen. Ook was de wagen pas een dag later klaar dan eigenlijk voorzien. Ik had de afspraak online geboekt. Normaal combineer ik het onderhoud van mij wagen met mijn werk op kantoor in Gent. Maar aangezien mijn wagen 's avonds niet klaar was, kon ik met de fiets 22 km terug naar huis fietsen... En de dag nadien nog eens 22 km terug om de wagen af te halen. Men had mij beter een berichtje gestuurd dat de wagen niet klaar ging zijn. Ook mijn fout een beetje, de volgende keer zal ik eerst zelf bellen als ik nog geen berichtje heb ontvangen dat de wagen klaar is. Ik ben wel tevreden over het onderhoud en het feit dat een afspraak online zeer vlug te boeken is.
We werden vriendelijk ontvangen. Al snel bleek dat ik naast een klein onderhoud ook nieuwe remschijven nodig had en ze zeiden dat ze dit allemaal nog konden regelen en dat ik de wagen de dag nadien kon ophalen (rond 14u). Ze zouden mij contacteren, maar om 16u30 had ik nog niks vernomen dus besloot ik zelf contact op te nemen zonder resultaat (de winkel zou open zijn tot 17u). Ik ben toen langs de garage gepasseerd, maar deze bleek om 16u40 dicht. Ik had dan een mailtje verstuurd voor meer duidelijkheid wanneer ik mijn auto zou kunnen ophalen (ik heb deze nodig voor het werk) en daarop kreeg ik antwoord dat ik rond de middag erom kon komen. Wij kwamen om 12u30 aan, de auto was nog niet klaar (met warrige uitleg) en ik moest wachten tot 13u. Om 13u45 was ik eindelijk buiten. Lieve mevrouw achter de balie, maar kon mij weinig duidelijkheid bieden met deze hele situatie.
De wachttijd was lang maar er was een mechanieker in opleiding en dat werd me meegedeeld, jammer dat de interventie me niks heeft opgebracht, 72 euro voor niks betaald.
geen
Aanrader
Afwijking van bijna 200 % t.o.v. de online offerte is niet aanvaardbaar.
Duurder dan BMW zelf en met veel minder service en vriendlelijkheid
Slechte communicatie en service. Duur en werk niet goed gedaan.
Ik meld dat de vervangwagen klopt, persoon doet net of hij eens gaat kijken en komt enkele minuten later terug en zet zich in een zetel voor de klanten. Ik ben door de garage gewandeld om het wrak van een wagen op te halen. De garagepoort was open en er zaten enkel werknemers aan de poort te roken, niets zeggend en daarbij bekeken ze mij alsof in een ganster was. Het was net als in een misdaad film. Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik daar welkom was. Er moest een takeldienst een auto komen ophalen, en dat lukte niet omdat de verantwoordelijken niet aanwezig waren omstreeks 08u30. Een andere klant ging op ditzelfde moment bijna door het dak omdat hij de sleutels van zijn wagen niet kreeg en hij op zijn werk moest zijn. Toen ik die klant onrustig geen en weer zag wandelen een aandrong om zijn sleutels te krijgen heb ik eventjes getwijfeld om mijn wagen achter te laten. Het feit dat er weinig tijd was voor de autokeuring heeft mijn beslissing bepaald.
Weinig parking. Luide muziek.
10 avis affichés sur 100