Midas SINT-DENIJS-WESTREM

4.2
(*)(*)(*)(*)( )
100 klantbeoordelingen over deze garage :
Afspraak makenOfferte berekenen
Maandag

08:00 - 18:30

Dinsdag

08:00 - 18:30

Woensdag

08:00 - 18:30

Donderdag

08:00 - 18:30

Vrijdag

08:00 - 18:30

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Diensten in deze garage

Elektrische fietsen
Vervangwagen

Prestaties in deze garage

Veiligheidscontrole
Airco
Distributieriem
Transmission en koppeling
Onderhoud
Diagnose per mail
Elektronische handtekening

Een team tot je beschikking

Simona
Verantwoordelijke van de Midas garage SINT-DENIJS-WESTREM
Welkom bij Midas, jouw specialist in het onderhoud en de herstelling van de meeste automerken. Voor ons kom jij als klant op de eerste plaats. Maar evengoed willen wij als professionals jouw nummer één zijn. Daar streven we naar door mechaniek en kwaliteit te laten primeren. Als vaklui maken we er een punt van, dat een goed onderhouden en perfect afgestelde wagen je niet te veel hoeft te kosten. Zo bieden we met ons Merk-Onderhoud, een scherp geprijsd alternatief voor het onderhoud bij een merkgarage, met behoud van de merkgarantie. Hoe we precies werken, dat tonen we je : in onze open garages, met preventieve controles en een duidelijk en gratis bestek vooraf, met een visuele en grondige diagnose en een factuur die overeenstemt met het bestek Alle nodige garanties en advies krijg je er bovenop. Dat behoedt je voor latere, dure herstellingen. Kom langs, of maak hier een afspraak en geniet van onze snelle en kwaliteitsvolle service.
shop-teampicturestore-picture

De klantbeoordelingen van deze garage

4.2
/5
(*)(*)(*)(*)( )

Authentieke klantbeoordelingen

De beoordelingen komen van klanten die een transactie met MIDAS hebben afgerond en worden verzameld door een onafhankelijke en transparante dienstverlener.

Via sms bericht van Midas Sint-Denijs Westrem was mij 15% korting beloofd voor alle prestaties. Uit nazicht op mijn factuur blijkt dat 15% korting werd gegeven op het grootste bedrag 'merkonderhoud', maar niet op enkele kleine prestaties zoals regelen lichten en wisselen wielen. Ook was de wagen pas een dag later klaar dan eigenlijk voorzien. Ik had de afspraak online geboekt. Normaal combineer ik het onderhoud van mij wagen met mijn werk op kantoor in Gent. Maar aangezien mijn wagen 's avonds niet klaar was, kon ik met de fiets 22 km terug naar huis fietsen... En de dag nadien nog eens 22 km terug om de wagen af te halen. Men had mij beter een berichtje gestuurd dat de wagen niet klaar ging zijn. Ook mijn fout een beetje, de volgende keer zal ik eerst zelf bellen als ik nog geen berichtje heb ontvangen dat de wagen klaar is. Ik ben wel tevreden over het onderhoud en het feit dat een afspraak online zeer vlug te boeken is.
We werden vriendelijk ontvangen. Al snel bleek dat ik naast een klein onderhoud ook nieuwe remschijven nodig had en ze zeiden dat ze dit allemaal nog konden regelen en dat ik de wagen de dag nadien kon ophalen (rond 14u). Ze zouden mij contacteren, maar om 16u30 had ik nog niks vernomen dus besloot ik zelf contact op te nemen zonder resultaat (de winkel zou open zijn tot 17u). Ik ben toen langs de garage gepasseerd, maar deze bleek om 16u40 dicht. Ik had dan een mailtje verstuurd voor meer duidelijkheid wanneer ik mijn auto zou kunnen ophalen (ik heb deze nodig voor het werk) en daarop kreeg ik antwoord dat ik rond de middag erom kon komen. Wij kwamen om 12u30 aan, de auto was nog niet klaar (met warrige uitleg) en ik moest wachten tot 13u. Om 13u45 was ik eindelijk buiten. Lieve mevrouw achter de balie, maar kon mij weinig duidelijkheid bieden met deze hele situatie.
De wachttijd was lang maar er was een mechanieker in opleiding en dat werd me meegedeeld, jammer dat de interventie me niks heeft opgebracht, 72 euro voor niks betaald.
geen
Aanrader
Afwijking van bijna 200 % t.o.v. de online offerte is niet aanvaardbaar.
Duurder dan BMW zelf en met veel minder service en vriendlelijkheid
Slechte communicatie en service. Duur en werk niet goed gedaan.
Ik meld dat de vervangwagen klopt, persoon doet net of hij eens gaat kijken en komt enkele minuten later terug en zet zich in een zetel voor de klanten. Ik ben door de garage gewandeld om het wrak van een wagen op te halen. De garagepoort was open en er zaten enkel werknemers aan de poort te roken, niets zeggend en daarbij bekeken ze mij alsof in een ganster was. Het was net als in een misdaad film. Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik daar welkom was. Er moest een takeldienst een auto komen ophalen, en dat lukte niet omdat de verantwoordelijken niet aanwezig waren omstreeks 08u30. Een andere klant ging op ditzelfde moment bijna door het dak omdat hij de sleutels van zijn wagen niet kreeg en hij op zijn werk moest zijn. Toen ik die klant onrustig geen en weer zag wandelen een aandrong om zijn sleutels te krijgen heb ik eventjes getwijfeld om mijn wagen achter te laten. Het feit dat er weinig tijd was voor de autokeuring heeft mijn beslissing bepaald.
Weinig parking. Luide muziek.
10 waardering geplaatst op 100