Nieuw! Tenor All Seasons 2 Band
Midas VEEWEYDE
4.4
/5
893 klantbeoordelingen over deze garage :
De beoordelingen lezen
Een team tot je beschikking

Wajdi
Verantwoordelijke van de Midas garage VEEWEYDE
Welkom bij Midas, jouw specialist in het onderhoud en de herstelling van de meeste automerken.
Voor ons kom jij als klant op de eerste plaats. Maar evengoed willen wij als professionals jouw nummer één zijn. Daar streven we naar door mechaniek en kwaliteit te laten primeren. Als vaklui maken we er een punt van, dat een goed onderhouden en perfect afgestelde wagen je niet te veel hoeft te kosten. Zo bieden we met ons Merk-Onderhoud, een scherp geprijsd alternatief voor het onderhoud bij een merkgarage, met behoud van de merkgarantie.
Hoe we precies werken, dat tonen we je :
in onze open garages,
met preventieve controles en een duidelijk en gratis bestek vooraf,
met een visuele en grondige diagnose
en een factuur die overeenstemt met het bestek
Alle nodige garanties en advies krijg je er bovenop. Dat behoedt je voor latere, dure herstellingen.
Kom langs, of maak hier een afspraak en geniet van onze snelle en kwaliteitsvolle service.

Diensten in deze garage
Elektrische fietsen
Vervangwagen
Prestaties in deze garage
Veiligheidscontrole
Airco
Distributieriem
Transmission en koppeling
Onderhoud
Diagnose per mail
Elektronische handtekening
De klantbeoordelingen van deze garage
4.4
/5

Authentieke klantbeoordelingen
De beoordelingen komen van klanten die een transactie met MIDAS hebben afgerond en worden verzameld door een onafhankelijke en transparante dienstverlener.
Madame Annick B
11/03/2025
Madame Annick B
11/03/2025
Antwoord van Midas
26/03/2025
Antwoord van Midas
26/03/2025
Nous sommes ravis de savoir que notre professionnalisme, notre gentillesse et notre honnêteté ont été appréciés.
votre satisfaction est notre priorité et votre message nous motive à continuer dans cette direction.
au plaisir de vous revoir bientôt!
cordialement.
Mevrouw Farida B
11/03/2025
Mevrouw Farida B
11/03/2025
Antwoord van Midas
26/03/2025
Antwoord van Midas
26/03/2025
Nous somme désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été pleinement satisfaisante.
Votre avis est important pour nous, et nous aimerions mieux comprendre ce qui n'a pas répondu à vos attentes afin d'améliorer nos services.
Nous restons à votre disposition.
Cordialement.
Monsieur Kevin J
26/02/2025
Monsieur Kevin J
26/02/2025
Madame Malika K
25/02/2025
Madame Malika K
25/02/2025
Monsieur Pierre Victor D
14/02/2025
Monsieur Pierre Victor D
14/02/2025
Monsieur Fabian P
10/02/2025
Monsieur Fabian P
10/02/2025
Madame
23/01/2025
Madame
23/01/2025
Monsieur Khalid B
10/01/2025
Monsieur Khalid B
10/01/2025
Madame Dominique C
09/01/2025
Madame Dominique C
09/01/2025
Monsieur
05/01/2025
Monsieur
05/01/2025